Sportvereniging KIS

jaar 2023 nummer 1

Hoe gaan we de Algemene Ledenvergadering organiseren?

Vul a.u.b. onze enquête in

Op 18 april 2023 zal er een Algemene Ledenvergadering plaats vinden. Het bestuur wil graag van onze leden vernemen in welke vorm wij deze Algemene Ledenvergadering willen zien. Gaan we weer voor een fysieke bijeenkomst, in bijvoorbeeld een zaaltje in Revalidatiecentrum Heliomare of gaan we weer een ONLINE ALV organiseren. Of heeft u helemaal geen behoefte aan een ALV, zodat u alle voorstellen van het bestuur zonder inspraak goedkeurt?

Kortom, een vraag waard, dacht het bestuur. Dus vul de enquête in en laat het bestuur weten wat u wenst.

KLIK HIER VOOR DE ENQUETE.
De tijdsduur van de enquête is 1 minuut.

Nieuwe website

We hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe website onder een nieuwe domein. WWW.SPORTVERENIGINGKIS.NL

De oude website onder de naam www.dekis.nl voldeed niet meer aan de eisen van deze tijd en was aan vervanging toe. Als u nu de oude website bezoekt, wordt u automatisch omgeleid naar de nieuwe website.

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

Het bestuur roept de leden op dinsdag 18 april 2023 bijeen voor de Algemene Ledenvergadering. Hoe deze vergadering tot stand zal komen, wordt door de leden bepaald d.m.v. een uitgezette enquête. Zie bovenstaand bericht. De stukken omtrent de Algemene Ledenvergadering ontvangt u minimaal twee weken voor aanvang van de vergadering.
Email Marketing Powered by MailPoet